Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2017 23:12 - Имам нужда да има някои нужда от мен . .
Автор: ivan532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 280 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.10.2017 23:16


Да хора това значи и и аз реално имам нужда точно от това нещо да имам човек до себе си които да ме подкрепя и обича трудно допускам всеки един човек до себе си но искрено някъде там в душата ми аз най - вече не търся нищо друго а точно това нещо някои да има нужда от мен самият да мога да кажа на този човек всичко за себе си да съм спокоен да мога да се изразявам а за да го постигна това нещо аз без вътрешното си притеснение трябва да има някои нужда от мен както и аз защото аз съм на принципа че хората реално трябва да си помагаме да аз не бих се нарекъл като човек които много помага но това е защото аз си имам моите вътрешни страхове и скруполи като цяло към всички защото имам някакви си мои дори и фалшиви заключеня и независимо от всичко нали все пак аз искам това да подчертая че няма нищо по хубаво нещо от това някои да бъде Обичан а аз точно от това имам нужда но не напразно е казано че човек за да получи трябва да даде а при мен е така че за да бъда обичан в случая от нали аз и в минала тема см казвал че нямам гадже но за да бъда обичан както го искам аз тряба да дам от себе си много големи услия както и надежди към този човек да се старая сиячески да махна всичките си скруполи е ми е до болка трудно освен да кажа Имам нужда да има някои нужда от мен . . друго не е нужно да казвам повече по хубаво от това хората да имаме близост и обич няма на този свят успех на всички в обича и близоста на мен не ми се отдава . . за огромно съжаление и бих казал че ме боли но дай боже някои ден това да се промени . .



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53048
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930